Yorumlar   

ferhat
+4 #7 ferhat 19-08-2014 22:24
sayin alinak yukaridaki soz konusu olan yaziniza iliskin olarak kendi gorusumu ve toplumda olusan algi noktasinda kisa belirlemede bulunmustum. bunu sizi incitmek icin yazmadigima inanmanizi isterim. tutarli bir tutum olmaz . dostca bir elestiri olarak kabul etmek ,mevcut bir halk gercekligi karsisinda bireysel ,lokal cikislarla degil de var olan halk gercekligi ile butunlesen irade butunselligi icerisindeki cikislar ve olabilecekse onculuk rolunu ustlenmek tarihe daha cok anlam kazandirmis olur. mevki ,koltuk ve benzeri gibi pragmatist yaklasimlar ne bir halkin ozgur gelecegine ne de yuz yillardir ozlemini duydugumuz bir parca ozgur vatan topraginin yaratilmasina hizmet etmez. boylesi tarihi sureclerde varsa devrimci inanc ve kararlilik bu rol her kosulda yerine getirilebilinir . elbetteki burada esas olan hesapsiz , kaygisiz ,ikirciksiz tum eksiklerden arinmayi basarmak onemlidir. aslolan devrimci durustur. saygilar hoscakalin.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Mahmut Alınak
+8 #6 Mahmut Alınak 18-08-2014 13:55
Son: Gelelim gündemde kalma ve ben varım deme sözünüze. Bu gayelerle hareket etmek için bir nedenim yok. Yıllar önce hiçbir makama aday olmadığımı ve olmayacağımı açıkladım. Bu kararım hiçbir şartta değişmeyecek. Çünkü geçmişte geldiğim makamların düzene hizmet eden makamlar olduğunu gördüm. Peki ne diye dikkatleri üstüme çekeyim? Bakın yakın bir zamanda tekrar cezaevine dönüyorum. Sence bu da mı popülistlik, ben varım ve gündemde kalma çabasıdır. Neyse, bu imaj iyi bir şey değil. Üzülüyorum. Bu yaşta hayatımı yaşayıp keyif yapmak varken, bu ithamlarla karşı karşıya kalmak elbette beni mutlu edecek bir durum değildir. Sana ve tüm okurlara esenlik dileklerimle
Alıntı | Yöneticiye raporla
Mahmut Alınak
+3 #5 Mahmut Alınak 18-08-2014 13:45
Evet değerli kardeş, yazmakla bitmez. Seni kast etmiyorum, tüm işleri demeç vermek ve halkı koşturmak olan siyasetçiler bu adam şov yapar dediler çevrelerine, onlar da akıl süzgecinden geçirmeden onayladılar. Neyse sen popülist demişsin. Böyle bir imajımın olması elbette benim için hoş bir durum değil, beni birçok konuda zorluyor. Ben bir kahraman değilim. Şengal'a gitmeyi samimiyetle istiyorum. Korkup geri de kaçabilirim belki. Ama gitmek istiyorum. Devlet çıkışıma izin vermediği için gidemezsem popülist mi olacağım? Devamı var
Alıntı | Yöneticiye raporla
Mahmut Alınak
+4 #4 Mahmut Alınak 18-08-2014 13:34
3) Sevgili Ferhat kardeş, 1989'da kaç yaşınızdaydınız bilmiyorum! Cezaevlerinde o zamanlar on yıllardır Kürtçe konuşmak yasaktı. Ben ve Adnan Ekmen Diyarbakır cezaevindeki açlık grevini desteklemek için Diyarbakır' a gittik ve orada açlık grevi yaptık. Türk parlamento tarihinde bu bir ilkti, bu nedenle tüm medyada birinci haber olduk. Oluşan kamuoyu nedeniyle Hükümet Kürtçe'yi cezaevlerinde serbest bırakmak zorunda kaldı. 1989'da Yüz bini aşkın Güneyli Kürt Saddam'ın giriştiği katliamdan kaçıp Hakkari'ye sığınmışlardı. Devlet onları iade ediyordu ve onlar sınırda katledilecekler ini söylüyorlardı. Hemen Hakkari'ye gittik ve benzer bir çalışma ile dünya kamuoyunu harekete geçirdik, Özal dönüş yaptı ve onca insanın hayatını kurtuldu. Böyle verebileceğim epey örnek var. Devamı var
Alıntı | Yöneticiye raporla
Mahmut Alınak
+6 #3 Mahmut Alınak 18-08-2014 13:22
2) Şimdilik kimseden destek gelmedi. Tek başıma yürüsem, sen, bu adam tam bir artist diyeceksin. Bir zaman devletin verdiği para cezasını ödemedim, iki ayı aşkın bir zaman cezaevine girdim. Senin gibi düşünenler, şov yapıyor dediler. Ben de onlara, siz de buyurun kendi iradenizle bir saat için karakol nezarethanesine girin dedim. Başlarını öne eğdiler. Daha pek çok örnek verebilirim. Milletvekili Kars Çıldır'daki 22 köyü mahsur bırakan bir köprüyü kendimi sel sularına vurarak yaptırmıştım. Kars kışın donuyordu, isli ve topraklı kömürü Ankara'ya götürerek kok kömürünün Kars'a verilmesini sağlamıştım. Devamı var
Alıntı | Yöneticiye raporla
Mahmut Alınak
+6 #2 Mahmut Alınak 18-08-2014 13:13
Sevgili Ferhat kardeş, popülistlik eğer yapılması gereken çalışmalara dikkat çekmek ve bunlardan bazılarını yapmak, ama irade dışı bazı nedenlerle bazılarını ise yapamamak ise evet haklısınız ben bir popülistim. Annelerin acılarını hissetmek için çıplak ayakla buz üstünde kanın durması için çağrı yapmak; ekonomik boykot olarak bir hafta boyunca para kullanmamak ve alışveriş yapmamak, bir hafta resmi dili konuşmamak, devlet kurumları ile ilişkiyi askıya almak, çıplak aramaları protesto etmek için kandıra cezaevinin önünde bıçak gibi kesen ayazda üç gün ve gece insan hakları nöbeti tutup hastalanmak popülistlik ise haklısınız ben popülistim. Bunlar benim yaptıklarımdır. Tomalar ve gaz bombaları alanları cehenneme çevirmiş. Kendimizi en önde birbirimize zincirleyip bunları kullanılmaz hale getirelim, demiş ama destek bulamamışsam böyle bir eylemi herhalde tek başıma yapamazdım değil mi? Başka ne demişim? Şu şu taleplerle bir özgürlük yürüyüşü yapalım, demişim. Devamı var
Alıntı | Yöneticiye raporla
ferhat
-2 #1 ferhat 17-08-2014 21:25
sayin alinak sizi anlamaya calisiyorum . bu trajedi karsisinda bir insan bir kurt olarak uzuldugunuzu ,caresiz kalisinizi yardimda bulunmak isteginiz dogaldir . ancak bu istem ve yoneliminiz umarim gecmis donemlerdeki salt populist ,gundem de kalmak iste ben de varim demek icin degildir . cunku bu durum boylesi bir tutumu kaldirmayacak kadar buyuk aci ve trajiktir.etik olmaz. ne yazikki son yillarda arkanizda biraktiginiz imaj hep bu yonlu oldu yada toplum da size karsi hep bu algi gelisti .umarim en azinda bu olayda bu algi oyle gelismez samimiyetinize inanilir.
Alıntı | Yöneticiye raporla
FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS FeedPinterest
Pin It