Yorumlar   

Werwere
0 #15 Werwere 12-04-2018 13:18
De Were nin yorumuna katiliyorum. TC ile askeri olarak savasmak cok gercekci degil. T.C. nin zayif noktasi ekonomi. Ekonimiyi vurarak özzelikkle yasanan savasdan etkilenmemis ve AKP yi destekleyen kitlelere götürmek. Bunu yapmak cok zor degil.
Alıntı | Yöneticiye raporla
M. Husedin
+7 #14 M. Husedin 25-03-2018 22:41
Azad,

Scharro daha önceki yazılarından Almanya'da yaşadığını tahmin ettiğim bir Kürd insanı. Ben Almanya'ya bir kere, 2007'de Köln Newroz kutlaması için gittim, o kadar.

Tanımadığın, veya bilmediğin iki 'imzanın' sana bunların aynı kişi olduklarını düşündürtmesi ilginç. Sence neden net bir şekilde PKK'li, PDK'li veya YNK'li olmayan ama herbirinde ayrı ayrı doğru ve yanlışlar bulabilen kişilerin aynı olması gerektiğini düşünüyorsun? Türkler, Almanlar veya Fransızlar arasında 'partili' olmayan ama kendi milletine göre ulusal düşünen kişiler için "bunlar aynı fabrikanın ürünleri" der miydin?

"Partili olmayan Kürd Kürd değildir" diye özetlenebilecek Kürd aşiretçiliğine dair ilginç bir örnek sormuşsun. Ulusuz iddiasını aslında ne kadar yavan çiğneyen aşiret taraftarlarısın ız. Parti sandıklarınıza aidiyetiniz filankeş aşiretinden olanların aşiretleriyle kurdukları bağdan farksız. Henüz milletleşmeden uzaksınız.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Scharro
+6 #13 Scharro 25-03-2018 17:13
Hayret birsey bu Rohat Welat , sen bir dahi sin

Ben ve sayin Husedin arasinda Cudi ve Agri dagi kadar egtim farkini oldugunu hickimseye soylemedim

Senin elinde kesinlikle kristalmisketi var , birde gelecek hafta Lotto sayilarini bize bildirsen hicde fena olmaz

Ba xatere te hevali delal
Alıntı | Yöneticiye raporla
Rohat Welat
-12 #12 Rohat Welat 24-03-2018 11:36
Azad;

Kek M.Husedin ile Scharo arasında Ağrı ve Cudi dağı kadar eğitim farkı var.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Azad
-17 #11 Azad 22-03-2018 18:40
Shcarro ile M.Husedin aynı kişiler olduğunu düşünüyorum. Daha önce şüphelenmiştim bu yorumlardan ve dil üslubuna baktığımda jargonlarının aynı olduğunu gördüm.
Alıntı | Yöneticiye raporla
M. Husedin
-13 #10 M. Husedin 21-03-2018 05:49
Sevgili Scharro,

Çok eksi almış olduğunu görünce yazma gereği duyuyorum. Bu yazının altına düştüğün analizlerine katılıyorum.

Kendimizi eleştirmeyi öğrenmemiz gerekiyor. PKK'nin (veya PDK'nin veya YNK'nin) doğru ve yanlışlarını birarada göremeyenler aslında birşey göremiyorlar demektir.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Celebi
0 #9 Celebi 20-03-2018 22:51
Bir Kac ay once ABD 'nin PYD'ye soyledigi bir haber vardi, YPG'ye hitaben su deniliyordu " Suriyedeki Kurdler iti bilmeliki Savas cephesindeki kazanimlarin, Siyasi Areneda bir karşiligi yoktur." Bu soz Guney Kurdustanda soylendi Herdefasinda Guney Giden ABD li askerlrin ustune basa basa ABD duzeni bir Kurdistan Ordusunu destekler" sozunu bir kosede hafizamizda tutalim.
Ben PKK demiyorum Efrindekilere Efrinin ABD tarafindan Askeri egitim verilmis yeni silahli gucleridir, PKK artik elini Efrinden ceksin, kimseye bit fazfalari yok. Benim but uyarim olacak YPG 'ye Apocylarintuzag ina dusup Gerilla tarzi eylemlere girismsinler, cubku Apocular TC devletinin orda kalici jalmasi icin ugrasiyor
Alıntı | Yöneticiye raporla
De Were
-6 #8 De Were 20-03-2018 19:31
Benim nacizane hata olarak gördüğüm bir husus daha var. Saldırıların birinci haftası, herkes kinle bolenirken, bir yerlerden; "Efrin zaferini şimdiden kutluyoruz!" gibisinden ardı ardına açıklamalar oldu. Ne yalan söyleyeyim; bu benimde, bizimde gazını iyi aldı. Madem kazanmıştık, gerisini onlar düşünsün havasına girdik. Oysa zafer ilanları yerine, katliam var denilseydi, hem içte, hemde dışta kamuoyu farklı yaratılabilirdi . Haksız mıyım?
Alıntı | Yöneticiye raporla
Azad
+20 #7 Azad 20-03-2018 18:50
Sanırım birkaç not da ben düşmeliyim. Suriye kentlerinde en ufak bir bomba düştüğünde halk türk sınırına kaçmaya başlıyordu. Efrinden tek bir kürt türk sınırına kaçıp onursuzlaşmadı. Bu ilk gurur verici noktaydı. İkincisi örgütlü halkın savaşçılarına sahip çıkması can verme bedeline rağmen çıkmadı efrinden. Hepimiz süreci takip ettik. Teknolojiye karşı insan iradesi ve deyim yerindeyse uçak helikopter insansız silahlı hava araçlarına karşı adeta sopalarla savaşıldı. Şartlar eşit olsaydı ka birbine ki şêr e kî mêre. Yalnız efrin türkiyeyle kopuşun kesinlikle ve kesinlikle şart olduğunu ortaya koydu. Eminim kuzeyde yaşayan hiçbir kürt aidiyet hissetmiyordur barbar devlete. Kürt milliyetçiliği ulusal bilinci oluşturdu efrin. Biji biji kurdistan bimre koletiya ereb fars u tirkan
Alıntı | Yöneticiye raporla
De Were
+30 #6 De Were 20-03-2018 12:04
Ellerinize, yüreğinize sağlık. Vietnam ve Tamil tarzı savaşları örnek aldık. Keşke birazda İRA tarzını örnek alabilseydik. Düşmanı öldürerek yenmek, Ortadoğu nun ruhani dünyasında mümkün değil. Ne onlar bizi, ne de biz onları yenebiliyoruz. Burada kim galip gelecek dersiniz? Kimyası bozulan kuşkusuz yenilecek! Ortadoğu da bir düşmanın varsa ve sende bu düşmanı yenmek istiyorsan, öncelikle onun kimyasını bozman gerekir. TC nin bütün elementleri ekonomik tır. İRA tarzı derken bunu kastediyorum. Onlar ellerindeki sayısız araçla kimyamıza saldırıyor. Asimilasyon olabildiğince hızlı. Kürdi ruh her geçen an biraz daha zehirleniyor!
Alıntı | Yöneticiye raporla
FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS FeedPinterest
Pin It