Yorumlar   

ari
+6 #11 ari 03-01-2016 17:34
Hewali Heja 80 sonu 90 larin ortasina kadar propaganda amacli ev,ev gezerdik,bazi Arkadaslar toplantilarda agizlarini acar acmaz allah yok peygamber yok derdi,peki sence bu politikanin faydasi varmi,sen suni bir cevreden geliyorsun,en basitinden senin cevrenin büyük cogunlugu bu düsüncede,peki bunlari kazanmak icin ne tür bir yaklasim sergilemek zorundasin,bunl ara ateizmi yani düsünceni dayatirsan,seni n asil amacin özgür Kürdistan hadefine nasil ulasacaksin,bir halkta her görus düsünce var olduguna göre politikanda her kesimi icine kapsayacak sekilde olmali,Kadir Amac bu yönde degilde senin dedigin sekilde yazsa o insanlari nasil etkiliyecek, bu yazarlarimiz bu yönde egitici yazilar yaziyor,kürde Kürdistana bu yönde katki sunuyorlar.daha fazla keskin olsalar sence nekadar faydali olabilirler,ben de süni bir aileden geliyorum kuani 8 yasinda hatim ettim,22 yildir Deistim,ama bizim cevrenin nekadar zor oldugunu biliyorsun unutunsa cevrene bak etkilemenin kazanmanin baska yolu varsa yaz.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Fuat
+7 #10 Fuat 03-01-2016 16:06
Doktor her zamanki gibi muhtesem yaziyorsun
Alıntı | Yöneticiye raporla
BB & K
+1 #9 BB & K 03-01-2016 13:10
bir suru musluman kurd varmis, bak seen, nerde bunlar? yahu elbette tomar tomar milyonlarca musluman kurd var, bunlar ustelik araplardan daha sofu. ol de muslumanlik icin olurler, kurdluk icin parmak oynatmazlar. bunlari bilmeyene goremeyen awanak denir. mesele bu degil. mesele bu nabza kadir gibi, muhamedi oldurduler kauran boyle degil diye dupeduz YANLIS bilgi vermesi. muhammedin ne oldugu Kuran in de neler yazdigi okumuslar tarafindan gayet iyi biliniyor. ama dersiniz ki bu kalabalik sunni kurdlere, aleviligi zaman zaman kurd ulusal kimliginin bin kat uzerinde kimlik yapmis alevi kurdleri kurdluk icinde tutmak icin bir seyler yapmak lazim. tamam lazim. ama bu muhamedi oldurduler, kuran da bunlar yok diye yapilmaz. muslumanlik icinde kurdleri ayri bir damara cekecek yerlere calisilir. bu sebeple salahadin ve Nursi iki KULLANILSLI muslauman faktordur. Alev ler icin benim bir figurum yok, cahilim. dogruya dogru yanlisa yanlis. yalana dayanan manuplasyon geri teper !
Alıntı | Yöneticiye raporla
Rohat Kurdino
+10 #8 Rohat Kurdino 03-01-2016 00:21
Selam Kek Kadır.
Bu yazı için seni bir daha tebrik ederim.
Aynen yola devam.
Kürtlerin sosyolojisinden bi haber olanların tavsiyeleri de kendileri gibidir.Tıpkı Türk diyanet başkanının akibeti gibi onların Gagaları da b...k tan çıkmaz.
Bu yazı sunniliği,sayın Ercan Cengizin Şafağa Gülen Ülkeyim başlıklı yazısı da kızılbaş Aleviliğini o kadar güzel anlatıyorki ilave edelicek bir şey kalmamış bize göre.
İkinize de tebrikler..Sela mlar.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Barzan
+4 #7 Barzan 02-01-2016 21:15
Ari Hevalin belirtigi gibi Mamosta Kadir ulusumuzun deyerli bir mùneveridir.Hev al BB&K makul ve makbul bir akil yolu gosteriyor.Benc ede Mamosta Kadir Kurd mùminlig ve vatanperverligi ni islamla bùtùnle§tirmeli .Merhum bùyùklerimizin tùmùde mùmin insanlar oldugu kadar vatanperver insanlardi.benc e Kurd sosyalizmi stalinle deyil Mahmut Osman.Haci mahmud mehmed ilà savunulmali.Kur d islam mùminligi Seyh Said,Qazi muhammed ve Barzani ilà savunulmali.Kùr din mùminligi ve hakseverligi ùretici ulus olma asaletinde ve yaraticiliginda var.çol haydutlari bize minak kahramanlar olmasi mùmkùn deyil.Kerbela ve halifeler olayinda katilleri katillerle savunmak dogru deyildir.Ama Mamosta Kadir islam konusunda bir deryadir.ùsteli k avrupa feylezoflarini iyi okumus bir Kurdi deyerimizdir.Be lkide biz haksizlik yapiyoruz.Nede olsa Fabrikasindan çok camisi olan bir ulus ,fabrika gormemi§ i§çilik yapmami§ sosyalist parti onderlerimiz var.ùstelik mamostamiz demokrat bir mùneverimiz.Sel am Mamosta.
Alıntı | Yöneticiye raporla
ari
+10 #6 ari 02-01-2016 14:09
Arkadaslar siz elestiryorsunuz ama islama inanan milyonlarca Kürd var,bu yönde olan insanlarimiz var olduguna göre bu yönlü yazarlarimizda olmali,hemde kesinliklle olmali,bu konuda Kadir Amac bence cok basarili,ayni sekilde Y.Ziya Döger ve Fikret Yasar bu yönlü iyi yazarlarimizdan ,bu yazarlarimiz,ya zilariynan Tarihi ve gelecek yönünü esas alarak Kürd olmayi insan olmayi isliyorlar,insa nlarimiza bu yönlü katki sunuyorlar,lütf en biraz makul olun insanlarimiza her yönüyle hitap etmeliyiz,diger Kürd Düsmani sahtekarlarin kucaginami iteliyelim veya onlarami barakalim,birak in Arkadaslar yapmayin,bu yönlü yazarlar sayesinde bircok insanimiz kendisini tanima kendisine sahip olma sansini dogurtuyor,sizl eri yorumlarinizla seviyorum ama bazen sizden ayri düsüncede fikirde olan insanlari hesaplamiyorsun uz.
Alıntı | Yöneticiye raporla
BB & K
+1 #5 BB & K 02-01-2016 12:35
kadir amac, iyi bir is yapmak istiyorsan, Salahadin ile Saidi Kurdi nin tolerans orneklerini kullanip Kurdlerin islam da bir turlu gelmeyen reforma da onculuk edebilecegine dair bir girisimi baslat. aksi halde asil islam budur su degildir hikayesine kimseyi inadiramayacaks in. dini kitaplar (incil de) lastik gibidir vahsete de barisa da uygun bir suru teks bulursun. er turlu elastiki formulasyon oralarsa vardir. bu nedenle elli cesit youmu olur. bu sadece dinlerde degil ahaliyi manuple etmek isteyen siyasi "liderler" de aynen boyle lastik gibi laflar ederler. istedigin yere cekersin. bir terslik oldugunda "ben oyle degil boyle demek istedim" der cikarlar. birak bize salyangoz satmayi. ise yarar sey yap. ilk cumleme odaklan.
Alıntı | Yöneticiye raporla
Barzan
+8 #4 Barzan 02-01-2016 01:03
Heja Mamosta.Kerwan sahibi misk u anber sùren ve 9 karisi olan Muhammed yamali libas niye giysin?Hasan ve Huseyin,den ba§ka 24 çocugu olan Ali diken satmaylami çocuk besledi?Dogrudu r islam tarihcileri Muhammedin yahudi bayan doktoru Ra§elin Muhamedin §ab hastalikli deve bodugu eti ilà zehirlendigini yazar.Ayrica Muhammed devlet kurmadi.Katil ve maktul zalim halifelerde devlet kurmadi.Aynen bu gùnkù isid haydutlari gibi cahil ve katil emirlerle kawimleri korkutarak yonetiler.Nubay e(misir)Mezobot anya ve iran Ariyan meddeniyetini bu barbarlar yakip yikti.Suriye ve lùbnani yakip yikan Muhamedin kendisidir.Kurd ler terazi kullanirken haydutlar kerwan soyuyorlardi.Ke ndi ulusunun tarihini oku.Biz Ezidi Kurdlerin adaletsiz Omere gonderilen mektubu Kurd tarihcilerinden sor.Biz Kurdlerin devasi demokrasi ve meddeni dunyadir.Bak islamin kerhanesi olan Dubayi halife burcuda babil kulesi gibi yanib harab oldu.selamlarla .
Alıntı | Yöneticiye raporla
Rony
+9 #3 Rony 01-01-2016 21:48
Islam i biliyoruz ve gündelik hayatta da barbarligini yasayarak görüyoruz.
Bize bu barbarligi "gercek islam bu degil" diye yutturmaya kalkmayin. islami sirin göstermeye hele hic yeltenmeyin. Muhammeden bu yana barbarlik Isid tarzinda devam ediyor.

Tanri bile utanc icinde...
Alıntı | Yöneticiye raporla
Barzan
+19 #2 Barzan 01-01-2016 18:37
ùretim yetenginden yoksun çol haydutlarinin dini islam cihad(sava§) fetih (i§gal)Enfal(ta lan) deyilmi?Enfalin % 10 ve kiymetli mallarin bir kismi muhammedin peygamberlik hakki deyilmiydi?Muha mmedin 9 karisindan kaç tanesi Enfal hakki?Kaç karisi usle gore evlilik?Bunlari sizin çok iyibilmeniz gerekli.islamda ki ùrtùnme Muhammedin karinlarinin zinet e§ya gosterisinden Meddinedeki dedikodudan dolayi kendisine ve karilarinin zinet e§yalarina indirdigi ayedi bilmeniz gerekli Kadir bey.Alivi ve sunnisi ilà Kurdistan seranser saldiri altindaken siz biz Kurdlere,olùden ve Ereb yalanlarindan sahici islama davet ediyorsunuz.Adr es verin gelip sizin kaldiginiz sahici islam ùlkesini gorelim.Korkari m siz darul islamda deyil darul harb ulkesi olan demokratik bir ùlkedesiniz.Siz e tavsiyem YouTube,den 7 olùmcùl gùnahin tamamini dinleyip seyr etmeniz.selam ve hùrmetle.
Alıntı | Yöneticiye raporla
FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS FeedPinterest
Pin It